چرا دیالیز دیابتی از دست دادن احساس روی پای خود بایستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که بیماران دیابتی توسط نارسایی کلیه، که ممکن است پیشنهاد به شرایط دیالیز تحت تاثیر قرار. با این حال، در طول درمان، بیماران ممکن است دریابید که آنها در پا، دستها، بازوها و نقاط دیگر از دست دادن احساس. چرا این مشکل رخ می دهد؟

دیابت یک اختلال متابولیک است که می تواند آسیب به هر بخشی از بدن اگر به سمت چپ به طور موثر بدون کنترل شود. در میان این عوارض، بیماری کلیوی ناشی از دیابت شایع است. سپس، هنگامی که سطح بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی عملکرد کلیوی کمتر از 25٪ است، بیماران ممکن است نیاز به شروع دیالیز. به این دلیل که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توصیه می شود به قبل از دیگر بیماران دیالیز کلیوی شروع است چرا که عوارض شدید.

همراه با کاهش در عملکرد کلیه، بیماران ممکن است از یک خانواده از اختلالات عصبی، به نام نوروپاتی دیابتی رنج می برند. اگر قند خون شناور است در خون بیمار، که می تواند آسیب های عصبی در سراسر بدن به راحتی می شود. در برخی موارد، آسیب عصبی دیابتی هیچ نشانه ای ندارند، اما در برخی موارد دیگر، بیماران ممکن است از سوزن سوزن شدن، درد و بی حسی در نقاط بدن به خصوص پاها، دست ها و بازوها رنج می برند.

گزارش شده است که حدود 60٪ ~ 70٪ از بیماران دیابتی از شکلی از نوروپاتی، و خطر با گذشت زمان افزایش می یابد و سابقه ای طولانی در دیابت.

چگونه برای رسیدگی به این مشکل برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

در حال حاضر، ما می دانیم قند خون بالا علت ریشه ای نوروپاتی دیابتی است، درمان باید از کاهش قند خون بالا شروع می شود. روش های مرسوم از جمله استفاده از انسولین، گرفتن خوراکی کاهنده قند خون، ورزش منظم، اجتناب از غذاهایی که حاوی قند، و غیره.

به منظور افزایش احساس در پا، بیماران دیابتی نیز می تواند در پذیرش حمام پا، که می تواند گردش خون در پا بهبود و محافظت از عصب از آسیب بیشتر باقی بماند. علاوه بر این، لازم است که بیماران دیابتی تحت دیالیز برای پیدا کردن بعضی درمان های است که می تواند تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک کند.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1894.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: